sâmbătă, 29 noiembrie 2008

* Hey, cine va opri ploaia ? Mai e un pic şi aflăm.

Măi, să fie !
Netu' emană aşa... neşte unde... sub 10 Hz, de mai să mi să spargă bulele de la cola..
O ligureaţă uitată de dimineaţă în ceşcuţă, bâzâie ca proasta.
De frică, săraca.

Pen' că se observă o tensiune de numa-numa, io unu' trec la relash, până nu fac scurt-circuit la venele de la cap.
Aşa că până mâne sară, la mine pă tv e miniconcert John Fogerty, băiet cu CV numa bun :
Hey Tonight (un fel de "acu' ori niciodată") , Have You Ever Seen The Rain (..Îhî, am văz't..), sau mai ales Who Stop The Rain ( pedeleaua, cine altcineva ?).

6 comentarii:

  1. hu ză fac stap ză rein? aimuiziu!!

    :D

    aihăupizpidiel

    RăspundețiȘtergere
  2. În miez de noapte, înaintea atacului final, sprijinit în pat (ul armei) şi palmînd ţigara 7,62 în ţeavă să nu mă vadă inamicul, am timp să savurez secundă cu secundă declaraţia ta de libertate şi adevăr. Time of exploration, time to live. Am uitat în lunile astea că mai exist. Am intrat fără constrîngeri în universul Viq şi nu-mi mai vine să ies. :)

    Mulţumesc Viq pentru experienţa extraordinară.




    Ceaţă afară, ceaţă înăuntru. Lumină în suflet.

    RăspundețiȘtergere
  3. votasi? mandea fu si trasei si neste poje :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Filadel
    Mulţam eu.
    Pentru cât de bine te simţi.
    Ai ceva-ul necesar pentru asta. Ăla potrivit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Uhi
    Fost.
    Ştampilat.
    Scos limba.
    Pozat.
    Plecat.

    RăspundețiȘtergere

MOOVIQ. Videotecă documentare în lb. română



In Lucru