sâmbătă, 31 ianuarie 2009

* "11-th Hour"


Incepand cu weekendul asta invit pe cei interesati sa vizioneze filme.
Filme ce mie mi s-au parut interesante, multe din ele mai putin artistice si mai mult documentare.
Dar nu numai.
Criteriul de baza a fost importanta mesajului continut.
Acolo unde am fost in stare s-o vad, fireste.
M-am gandit ca daca tot se duc 90' ce nu se mai intorc-neam, pentru o vizionare, macar ceea ce afli d'acolo sa merite timpul asta.
Stiu ca majoritatea oamenilor nu mai au la dispozitie timpul asta.
Cu siguranta insa ca si ziua lor e compusa tot din 24 de ore. Poate difera sfera de interes si, inevitabil, actiunile ce mananca respectivele ore.
Am in vedere multe prajituri interesante, parte din ele pe care poate le-ati vazut deja, altele poate nu. ma gandesc la multe, de la "What the Bleep Do We Know", pana la Randy Pausch si "The inconvenient truth". O sa aleg in prima faza ce este tradus si in romaneste din motive pe care nu le dezvolt.
Am optat pentru solutia postarii lor pe un blog separat, MooViq, pentru a putea fi accesat independent si nu in ultimul rand, sa nu incarc excesiv pagina aici. Fiind separat, si el isi poate deschide mai usor portile.
Primesc recunoscator sugestii de la cei ce au aflat de filme interesante.

Cred ca pentru inceput o sa pun cam cate un film pe weekend.
Azi, "11-th Hour".
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MOOVIQ. Videotecă documentare în lb. română



In Lucru