vineri, 23 ianuarie 2009

* E bine sa fii destept in zori.

Odihna activa...
Relaxare cu gantere si destindere cu flexorul.

Asa mi-am propus sa-mi reincarc bateriile.
Vreau sa-mping un pic primavara de la spate.
Sa renasc mai iute ca e atata tanguiala si smiorcaiala primprejur de te-apuca somnul.
Iar in perioada asta premergatoare competitiei pentru o viata normala, somnul presupune adormirea ratiunii, iar asta naste politicieni.
Altii.
Chiar nu e cazul.
Avem destui.
Ne-au ocupat deja doo camere.
Mai au putin si intra si-n dormitor, apoi in toaleta.
Cu camerele video, sa vada ce lasam acolo.

Prin urmare-mi propun desteptarea devreme, ca ziua sa fie cat mai lunga, o alergatura in parteneriat cu Toto senatorul, in zorii reci, eventual sub o ploicica fina, c-asa vad ca e obiceiul locului in zona asta.

E nevoie de mai multa ambitie, de nerv, de abordare frontala.
Pentru ca ceea ce urmeaza de facut nu poate fi nici evitat, ocolit sau sarit pe deasupra.
Deci....
Daca trebuie sa inghiti o broasca, nu te mai uita prosteste la ea. Iti prelungesti singur chinul.
Inghite-o rapid si scurteaza.

Daca sunt mai multe broaste de inghitit, nu incepe cu cea mai mica.

Prin urmare am invitat-o si pe Suzy sa-mi tina companie si fatuca se executa ascultatoare.
Ca e buna. E foarte buna de vreme ce galagia ei l-a impiedicat pe Kafka sa-ajunga la Cartarescu.
So.... let's rock !

Un comentariu:

  1. Viq,

    oltenii se deşteată dimineaţa. Peste noapte treaba lor.
    Bine că ne-ai adus Suzy,sunt nişte dulci.

    RăspundețiȘtergere

MOOVIQ. Videotecă documentare în lb. română



In Lucru