marți, 5 mai 2009

Studiu cretin. La concluzii, idioate, hop şi noi.


WOW !!!
Tare, este ?
Deci e mai bine pe hârtie decât pe conducta de lumină !
Mai ieftin cu cerneala pe celuloză, decât cu umbre pe display.
Mai mare piaţa în piaţa de vechituri, decât miliardele de lipitori de pe monitoare.
Măi sa fie !
Poate e vorba de Banthustan, unde singurul calculator e la şefu' de trib.
Şi ăla e unu' de buzunar pentru tabla adunării, cu tastele tocite, lipite cu marmeladă, că s-a terminat skociu....
Nţ.
"...studiu publicat de City University de la Londra..."
Hmm.
"...argument exemplul publicatiei finlandeze Taloussanomat care a trecut exclusiv pe online in decembrie 2007.."
Măi, dacă zic omini aşa de instruiţi, aşa o fi.
Cum e posibil ? Unde e logica ?
Să vedem datele :
- mutarea pe internet a însemnat pentru ziarul finlandez o reducere a costurilor cu 50%;
Right. Asta are sens.
- ea a adus cu sine şi o scădere cu 22% a numarului de cititori online;
Asta nu mai are. Păi dacă toate energiile se muta cu căţel şi purcel în online, ţie-ţi scade număru' de cetitori în loc să-ţi crească ?
Nici măcar nu ţi-i păstrezi pe cei ce erau acolo dinainte !!!!! Cum boalili vine asta ?
În cele din urmă, în ultimul paragraf, se strecoară cu chiu cu vai, câteva amănunte "neimportante" (este strecurat acolo termenul "aparent" care e de un hilar... hazos) :

" Printre factorii care au contribuit, aparent, la esecul publicatiei finlandeze pe internet, studiul aminteste disparitia de la standurile de ziare unde, indirect, era promovata si editia online a ziarului, precum si micsorarea redactiei de stiri care a dus si la o scadere a calitatii continutului."

Păi dacă-ţi moare brusc un canal de promovare, firesc să-ţi scadă audienţa, iar dacă mai şi reduci calitatea conţinutului, ce dracu pretenţii ai mai putea avea ???

De tot hazul sunt "concluziile" lui nea Thurman :
" Neil Thurman, unul dintre autorii studiului, potrivit caruia, "doar daca ai un venit cu peste 31% mai mic decat costurile, avand in vedere si cazul mentionat, ar fi bine sa treci exclusiv pe online"."

Adicătele dacă venitul jurnalului este mai mic cu 31% decât costurile.... rămâi pe hartie.
sau de 30%.....29...27....25....20....19....15....
Mai Nea Caisă !
În momentul în care venitul este egal cu costurile, aia e o afacere "pe rosu" pentru moment si FA-LI-MEN-TA-RĂ dacă nu te redresezi urgent.
Dacă ai venit negativ, se cheamă că eşti subvenţionat fie de guvern împotriva opozanţilor, fie de opozanţi împotriva guvernului, fie de derbedeii afacerişti împotriva amândorura. Da aici nu mai are nici un rost discuţia despre profit şi pierdere că mirosim a proşti de pe Lună.
Dacă te încăpăţânezi să rămâi în zona afacerilor clasice, cu profit şi pierdere, atunci eşti puţin idiot să mai menţii jucăria...şi la - 1% prea mult timp fără un plan clar de redresare.
Iar la -30%... no comment.
În condiţiile în care eşti pe negativ, treci şi pe distribuţie prin difuzoare în Senegal, dacă asta te salveaza, nu numai online.
Asta dacă vrei să supravieţuieşti economic.

"Nu cred ca ce spun este o aberatie" - conchide stimabilul.
Punem pariu ?

Cred ca Neil este cercetătorul ce a facut şi studiul asupra comportarii miriapodului în condiţii extreme impuse.

- Miriapod cu 1000 de picioare, SARI !
Miriapodul sare.
Se notează : "Miriapodul cu 1000 de picioare sare la auzul comenzii."
Se rup 500 de picioare puştiului.

- Miriapod cu 500 de picioare, SARI !
Miriapodul sare.
Se notează : "Miriapodul cu 500 de picioare sare la auzul comenzii."
Se mai rup 400 de picioare, că încă n-a făcut reclamaţie.

- Miriapod cu 100 de picioare, SARI !
Miriapodul sare.
Se notează : "Miriapodul cu 100 de picioare sare la auzul comenzii."
I se mai rup 99 de picioare amărâtului.

- Miriapod cu 1 picior, SARI !
Miriapodul sare ca prostu'.
Se notează : "Miriapodul cu 1 de picior sare la auzul comenzii."
Se rupe ultimul picior nefericitului.

- Miriapod fără nici un picior, SARI !
Miriapodul stă.
- Miriapod fără nici un picior, SARI !
Ăsta stă pe burtă şi dă mărunt din buze....
Se noteaza CONCLUZIA : "Miriapodul fără picioare nu mai aude."

Şi pentru ca "jurnaliştii" noştri să nu fie mai afoni ca Neil, la capitolu "tâmpenii" titlul articolului din HotNews este :
"Ziarele care trec exclusiv pe online ar putea avea mai degraba de pierdut decat de castigat"
Adica nu numai miriapodul ala surzeste, ci TOŢI miriapozii !!!

Când de fapt la mijloc este o şmecherie finanţată de interese subterane care şi-a tras eticheta de "Presă" pe freză şi are pretenţia să credem că e o afacere cinstită ce trăieşte din bănuţii plătiţi de cumpărătorul minciunelelor. Şi la ei şi la noi.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MOOVIQ. Videotecă documentare în lb. română



In Lucru